У Запоріжжі завершили плановий ремонт кількох відрізків на автомобільній трасі державного значення М18 (Харків — Сімферополь) загальною довжиною в 3,3 кілометра. Фінансові витрати на роботи перевищили 100 мільйонів гривень.
Відповідні відомості сьогодні, 5 листопада, були оприлюднені в Агентстві відбудови та Службі відновлення та розбудови інфраструктури в Запорізькій області.
Поточний ремонт ділянки траси М18 у Запоріжжі. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області
Згідно з відомостями Агенства відновлення, поточний ремонт допоміг уникнути подальшої деградації шарів дорожнього покриття та забезпечив більш надійні умови для пересування транспорту.
Сумарна протяжність відновлених відрізків складає 3,3 кілометра. На них було здійснено:
- холодне зняття верхнього шару існуючого дорожнього покриття;
- часткове відновлення основи дорожнього полотна;
- укладання вирівнюючого та фінішного шарів покриття з асфальтобетонної суміші;
- зміцнення та вирівнювання узбіччя.
Також на місці проведення робіт планується нанесення дорожньої розмітки в перспективі.
Поточний ремонт ділянки траси М18 у Запоріжжі. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області
В обґрунтуванні проведення ремонту трьох кілометрів шляху в Запоріжжі в Агенстві зазначили наступне:
"Дорога М-18 є стратегічно важливим транспортним шляхом, зокрема, для забезпечення логістики військових, медичних, гуманітарних і евакуаційних перевезень".
Поточний ремонт ділянки траси М18 у Запоріжжі. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області
Детальніше про тендер на відновлення траси М18 та компанію "Автомагістраль-Південь"
Згідно з даними з порталу Prozorro, 29 серпня Служба відновлення та розбудови інфраструктури в Запорізькій області оголосила конкурс на послуги з поточного ремонту автомобільної магістралі загального користування державного значення М18 Харків-Сімферополь.
Тендер на поточний ремонт ділянок траси М18 у Запоріжжі. Скриншот з Prozorro
Мова йшла про ремонт трьох відрізків у Запоріжжі: М18 на км 286+686 – км 287+986, км 291+586 — км 292+786, км 292+986 — км 293+786. У цілому це 3,3 кілометра шляху.
На тендер зареєструвалося тільки товариство з обмеженою відповідальністю "Автомагістраль-Південь", яке запропонувало за виконання ремонту дороги 102 мільйони 932 тисячі 500 гривень з урахування ПДВ.
В результаті переможцем конкурсу було визначено цю єдину фірму, що взяла участь у торгах. 16 вересня Служба відновлення уклала угоду з "Автомагістраль-Південь" на виконання відповідних робіт. Їх мали виконати до 31 жовтня.
Відповідно до даних YouControl, власниками ТОВ "Автомагістраль-Південь" є австрійська компанія "EйПі Констракшн Холдінг ГмбХ" та одесит Олександр Бойко. Компанія входила до переліку обраних контрагентів Укравтодору, які отримували найбільші замовлення в часи "Великого будівництва".
Після початку широкомасштабної війни фірма займалася відновленням інфраструктури в прифронтових регіонах: водопроводу, мостів тощо. Також компанія залучена до зведення фортифікаційних конструкцій, зокрема на Донеччині.
У 2025 році "Автомагістраль-Південь" виграла державних тендерів на суму в понад 2,5 мільярда гривень. Торік — на 22,1 мільярда гривень.
Як заявляє видання "Наші Гроші", компанія може бути пов'язаною із колишнім тестем російського олігарха Романа Абрамовича, бізнесменом Олександром Жуковим.
Source: suspilne.media
