У Запоріжжі завершили плановий ремонт певних частин на автошляху державного значення М18 (Харків — Сімферополь) загальною довжиною в 3,3 кілометри. Сума робіт становила більше ніж 100 мільйонів гривень.
Відповідні звіти сьогодні, 5 листопада, були оприлюднені в Агентстві відбудови та Службі відбудови та розвитку інфраструктури в Запорізькій області.
Поточний ремонт ділянки траси М18 у Запоріжжі. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області
Згідно з інформацією Агенства відновлення, плановий ремонт дозволив уникнути подальшого пошкодження шарів дорожнього покриття та забезпечив більш безпечні умови для пересування транспорту.
Загальна довжина відновлених частин становить 3,3 кілометри. На них було здійснено:
- холодне зрізання існуючого дорожнього покриття;
- часткова заміна основи дорожнього полотна;
- укладання вирівнюючого та верхнього прошарків покриття з асфальтобетонної суміші;
- підсилення та вирівнювання узбіччя.
Крім того, на місці робіт в перспективі планують нанести дорожню розмітку.
Поточний ремонт ділянки траси М18 у Запоріжжі. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області
В обґрунтуванні проведення ремонту трьох кілометрів автошляху в Запоріжжі в Агенстві зазначили наступне:
"Дорога М-18 являється стратегічно важливою транспортною магістраллю, особливо, для налагодження логістики військових, медичних, гуманітарних та евакуаційних маршрутів".
Поточний ремонт ділянки траси М18 у Запоріжжі. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області
Детальніше про тендер на відновлення траси М18 та підприємство "Автомагістраль-Південь"
За відомостями з платформи Prozorro, 29 серпня Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Запорізькій області оголосила конкурс на надання послуг з планового ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М18 Харків-Сімферополь.
Тендер на поточний ремонт ділянок траси М18 у Запоріжжі. Скриншот з Prozorro
Мова йшла про відновлення трьох частин у Запоріжжі: М18 на км 286+686 – км 287+986, км 291+586 — км 292+786, км 292+986 — км 293+786. В цілому це 3,3 кілометри автошляху.
На конкурс зареєструвалось тільки товариство з обмеженою відповідальністю "Автомагістраль-Південь", яке запропонувала за виконання ремонту дороги 102 мільйони 932 тисячі 500 гривень з врахуванням ПДВ.
В результаті переможцем аукціону було визначено цю єдину компанію, яка взяла участь у торгах. 16 вересня Служба відновлення уклала угоду з "Автомагістраль-Південь" на здійснення відповідних послуг. Їх необхідно було виконати до 31 жовтня.
Відповідно до даних YouControl, власниками ТОВ "Автомагістраль-Південь" являються австрійська фірма "EйПі Констракшн Холдінг ГмбХ" та одесит Олександр Бойко. Компанія входила в список обраних підрядників Укравтодору, які отримували найбільші замовлення в час "Великого будівництва".
Після початку повномасштабної війни компанія займалась відновленням інфраструктури у прифронтових регіонах: водогону, мостів тощо. Також фірма залучена до будівництва фортифікаційних споруд, наприклад на Донеччині.
У 2025 році "Автомагістраль-Південь" виграла державних тендерів на суму в понад 2,5 мільярда гривень. В минулому році — на 22,1 мільярда гривень.
Як зазначає видання "Наші Гроші", компанія можливо пов'язана з колишнім тестем російського олігарха Романа Абрамовича бізнесменом Олександром Жуковим.
Source: suspilne.media
