У поточному році в Запорізькій області, в зіставленні з попереднім роком, на 25% зросла чисельність користувачів, у котрих припиняють подачу електроенергії під час почергових відключень світла.
Про це сьогодні, 11 листопада, доповіла прессекретарка АТ "Запоріжжяобленерго" Зореслава Цупренко на пресконференції.
"У порівнянні з минулим роком, кількість клієнтів, котрі залучені до розкладів погодинних відключень, зросла на 25%, внаслідок того, що ми здійснили там, де це технічно можливо, їх відокремлення від ліній з важливою інфраструктурою", — промовила Цупренко.
Адреси клієнтів, які внесені до тієї чи іншої черги в розкладах погодинних відключень світла, можуть змінюватися залежно від стану енергосистеми чи наявних джерел живлення.
"Усі списки адрес у чергах по Запоріжжю динамічні. Там показуються перемикання з одного ресурсу на інший, у випадку пошкодження устаткування. Коли пошкоджується кабельна лінія, на її лагодження потрібен час. Іноді на це йде декілька днів. Щоб люди весь цей час не лишалися без світла, їх перемикають на резервне джерело живлення, яке в свою чергу може бути в іншому графіку", — роз’яснила Зореслава.
Також речниця обленерго відповіла на питання стосовно тривалості погодинних відключень світла:
"Інструкція, якою ми керуємося під час складання графіків, передбачає, що найдовше одноразове відключення має бути не більше ніж шість годин з урахуванням часу на перепідключення по пів години з обох сторін. Не завжди світло вимикається саме в той час, коли зазначено, трапляється, що на 10 хвилин згодом, 15. І так само з увімкненням".
Раніше Суспільне інформувало, що внаслідок російських атак по енергосистемі України у Запорізькій області стали більш складними розклади погодинних відключень. Енергетики намагаються вчасно вимикати й вмикати електропостачання для населення регіону, утім іноді підключення може тривати довго через аварії в мережі.
Source: suspilne.media
